курс МЕТАМОРФОЗИС

Метаморфозис в перекладі з грецької означає перетворення, преображення. В християнській традиції Преображення Господа - це, описане в Євангеліях, таємниче явище Божественної величі. В біологічному сенсі "метаморфозис" - глибинне перетворення організму, що відбувається в ході індивідуального розвитку. Ми сподіваємося, що уроки циклу Метаморфозис повинні стати ще одним кроком на шляху, що веде всіх нас від істоти біологічної до Духовної сутності. В нашому розумінні - курс Метаморфозис - це глибоке внутрішнє перетворення особистості через саморозвиток та аутотренінг, що веде до формування навичок успішного життя. Іншими словами, курс Метаморфозис - це шлях, який повинна пройти звичайна людина для того, щоб стати людиною незвичайною, тобто успішною, здоровою і щасливою.

ЯК ВЧИТИСЯ В КУРСІ МЕТАМОРФОЗІС?

Курс розділено на окремі тематичні уроки. Всього уроків - 45. Кожен урок складається з 6 занять-модулів, що відповідає шести робочим дням тижня. А після шести днів трудів і сам Господь відпочивав, правда ж? У кожному занятті - від 3 до 7 розділів.

Найбільш оптимальним темпом навчання є вивчення одного заняття і виконання однієї вправи щодня (а ще краще виконувати вправу два рази в день - вранці, наприклад, і ввечері). Головне - не швидкість, а якість і послідовність.

Ключовим елементом кожного заняття є вправа, яку необхідно обов'язково виконати і, бажано, записати свої враження від цієї вправи. Тому рекомендуємо завести собі Щоденник Шляху - адже наш курс - це і є, по суті, Шлях від себе звичайного до себе успішного.

При цьому просимо не звертати особливої ​​уваги на якість зображення (вона далеко від ідеалу) і зрозуміти, що Метаморфозис не художній серіал, а комплекс навчальних програм. Курс створювався більше десяти років тому (і тоді він був платним), а, в той час, далеко не всі наші студенти мали можливість користуватися швидкісними Інтернетом. Тому, щоб полегшити доступ до уроків і забезпечити плавність проходження відеосигналу для якомога більшої кількості користувачів, в перших версіях курсу ми свідомо знижували якість зображення (але не аудіо-сигналу) і ці зміни залишаються незворотними.

Після двох-трьох сеансів навчання, варто перейти до наступних занять наступних уроків за Вашим вибором. Проте, після кількох днів роботи з новим матеріалом, варто знову повернутися до вже пройденого, щоб закріпити його в пам'яті. Те ж саме слід зробити, якщо щось не виходить або виходить не так, як Ви того очікували.

Нашим завданням є створення навичок, а навички створюються повторенням і ніяк інакше. Тому ми рекомендуємо рухатися по Шляху саме таким способом - два кроки вперед, а потім крок назад, і знову два кроки вперед.

ШВИДКО - ЦЕ ПОВІЛЬНО АЛЕ ПОСЛІДОВНО. ПАМ'ЯТАЙТЕ ПРО ЦЕ!

курс МЕТАМОРФОЗИС УРОК 1- ПОГОВОРИМО ПРО ЩАСТЯ
Перший урок курсу - це розмова про стан до якого всі ми прагнемо. Адже будь-які наші дії, в кінцевому підсумку мають на меті досягнення щастя. Однак, щастя, в нашому розумінні, не є спонтанним і випадковим проявом емоцій. Щастя - це емоційне підтвердження адекватних дій всіх фізичних і психічних пристосувальних механізмів організму. Мета нашого курсу в тому, щоб налагодити ці механізми і навчити їх ефективно працювати. Саме тому в заняттях уроку так багато говориться про те, як повинні працювати ці механізми: що таке медитація для початківців, як правильно медитувати, як використовувати онлайн медитації, що таке візуалізація і як розвинути уяву.
• Навички використання інструментів саморозвитку - це головне завдання першого уроку курсу.
 

УРОК 01

Мудреці Сходу знали, що всякий, нехай і нескінченний шлях, не може виникнути інакше, як з першого, хай і незначного, кроку. Зробити цей крок важко. Як, втім, і багато інших, наступних після першого, кроків... Страх віддалитися від не надто приємного, але звичного щодення буває, часом, міцнішим від бажання змін. Однак переступити через цей страх необхідно, тому що перші кроки саме й визначають і напрямок, і темпи руху Шляхом. Що ж, будемо йти разом - неспішно, але без перерв і пауз. По дорозі Ти довідаєшся, як користуватися нашими програмами, познайомишся з інструментами особистісних змін, такими, як медитація, візуалізація, творча уява. Ми поміркуємо про щастя й про те, як воно з'являється, для чого воно потрібне й що означає його поява. Значимим елементом наших занять стане також постановка цілей і визначення проблем, що вимагають першочергових вирішень. Отже, робимо перші кроки на Шляху Перетворення. Адже МЕТАМОРФОЗИС - це і є Перетворення, чи не так? 

курс МЕТАМОРФОЗИС УРОК 2- МОДЕЛЮВАННЯ ЦІЛЕЙ
Vita est via - життя є шлях, каже давній латинський вислів. Це істина, яку не слід, однак, розуміти буквально. Життєвий шлях - це не стільки географічні наші переміщення по поверхні планети, скільки постійний рух від поганого до кращого, від проблем до рішень, від страждання до щастя. Так чи інакше, але всі ми вимушені змінюватися, щоб встигнути за плином життя. То чому ж не перетворити процес трансформації під тиском зовнішніх обставин, в керований і цілеспрямований процес саморозвитку? Як поставити мету, як досягти мети, як відрізнити справжні цілі від хибних, що таке мотивація і самомотивація - ось про що йде мова в заняттях другого уроку.
• Початок створення навичок роботи з цілями і мотивацією - основні теми другого уроку курсу.
 

УРОК 02

Життя - це безперестанний рух. Це факт, заперечувати який ніхто не буде. В ідеальному вигляді цей рух від болю до блаженства, від проблем до вирішень, від випадкового до досконалого. Однак по життю люди переміщуються на різні способи. Можна ж досягати цілей, а можна й тікати від проблем. І більшість людей чомусь вибирають замість досягнення цілей варіант втечі від проблем. Чому? Адже набагато розумніше було б трансформувати процес руху (бо його ми й так не зупинимо) у керовану справу розвитку й перетворення самого себе? Призначення Шляху саме в тім, щоб наближати нас до ідеалу, чи не так? Але щоб йти Шляхом потрібна мета. Без мети Шлях стає блуканням, серією перебіжок від однієї проблеми до іншої. У заняттях цього курсу ми подумаємо разом про те, як ставити цілі й спільно будемо шукати знаряддя досягнення цілей. Ми поговоримо про те, як переконати себе йти обраним Шляхом: як створювати мотивацію і як управляти мотивуванням самого себе - от про що в нас піде мова в шести наступних заняттях.


Унікальні вправи і техніки цього уроку: Візуалізація «Моделювання цілей» > Візуалізація «Досягнення фінансових цілей» > Візуалізація «Досягнення здоров'я» > Візуалізація «Успішне виконання своєї сексуальної ролі» > Візуалізація «Золота клітка». Мотивація незалежності > Візуалізація «Золота клітка». Мотивація незалежності. 

курс МЕТАМОРФОЗИС УРОК 3- ЛІДЕР ДЛЯ СЕБЕ
Що означає управляти своїм внутрішнім світом, змінювати свою особистість, бути лідером для себе? Це дуже важливі для розуміння основ щасливого життя питання. Як стати впевненим у собі, як розвинути впевненість в собі, як підвищити самооцінку, як полюбити себе, як змінити життя силою думки і як почати нове життя - відповіді на ці та багато інших питань Ти знайдеш в цьому уроці. У цьому уроці ми також розглядаємо поняття архетипу і те, як використовувати архетипи і метафори для програмування власної підсвідомості.
• Первинні навички програмування власної підсвідомості є пріоритетними темами вправ третього уроку.
 

УРОК 03

Що означає фраза «керування власним життям»? Більшість людей не задумуються над цим, дозволяючи обставинам розпоряджатися собою. Деякі вважають, що вміють це робити, глибоко помиляючись у своїй зарозумілості. І тільки далеко не всі справді стають лідерами свого життя. Де заховані ключі до високого мистецтва керування своїм життям? Як любити себе? Як повірити у свій потенціал і здобути впевненість у своїх силах? Як підняти самооцінку? Як використати силу думки для якісного поліпшення життя? Як почати нове життя? Очевидно прийшла Твоя черга шукати відповіді на складні питання й, ми впевнені в цьому, Ти знайдеш їх.


Унікальні вправи і техніки цього уроку: Візуалізація «Золота клітка». Мотивація самодостатності > Візуалізація «Дім». Дослідження метафор свого внутрішнього світу > Візуалізація «Я - король». Мотивація особистісного суверенітету > Візуалізація «Внутрішня дитина». Визначення і усунення психічних травм дитинства > Візуалізація «Егрегор щастя». Енергетизація цілей.

курс МЕТАМОРФОЗИС УРОК 4 - КЕРОВАНА ІНТУЇЦІЯ
У цьому уроці ми починаємо нашу тривалу і цікаву розмову про інтуїцію. Досить багато вправ цього, і, особливо, останніх уроків курсу, присвячені питанню, як розвинути інтуїцію. Будь-який шлях починається з першого кроку, і в цьому уроці ми виконаємо належні кроки для того, щоб розвиток свідомості спрямувати в бік використання прихованих можливостей людської психіки. Чому це можливо, звідки беруться ідеї, як стимулювати їх виникнення за допомогою керованої інтуїції, творчої уяви і візуалізації - вчимося використовувати не тільки логічне, але й інтуїтивне мислення.
• Базові навички інтуїтивного мислення починаємо створювати в четвертому уроці Метаморфозису.
 

УРОК 04

Всі ми часто-густо застосовуємо термін інтуїція. Застосовуємо ми його для позначення тих знань, походження яких не можемо собі пояснити. Ну, якось от знаю, і все тут! - говоримо ми собі й іншим людям. А ще ці знання приходять, як віщі сни, як раптові прозріння й осяяння, як передчуття, як знаки із світу зовнішнього, як... Не будемо продовжувати, тому що видів прояву інтуїції ми можемо налічити досхочу. Як, втім, і випадків її проявів. Напевно в Тебе є свої власні приклади роботи власної інтуїції. Інтуїція ніколи не помиляється! Однак і не завжди з'являється на першу вимогу, а часом і зовсім замовкає в найбільш відповідальний момент. Тому більшості людей інтуїція видається чимсь зовсім некерованим, спонтанним і майже стихійним. Чи можна якось розпоряджатися інтуїтивним мисленням? А якщо це нам під силу, то як навчитися управляти інтуїцією й робити це цілеспрямовано, ефективно й усвідомлено. Деякі (але ще далеко не всі!) техніки активізації інтуїції і її усвідомленого використання ми обговоримо в цьому курсі. 


Унікальні вправи і техніки цього уроку: Техніка створення ментальних радників > Техніка ментальних радників. Вправа настройки. > Техніка ментальних радників. Вправа тонкої настройки > Робота з технікою ментальних радників. Тренувальна вправа > Техніка якоріння емоційного стану. Програмування. 

курс МЕТАМОРФОЗИС УРОК 5 - ПОДОЛАННЯ СТРЕСУ, ПРИРУЧЕННЯ СТРАХУ
Що таке стрес і навіщо він потрібен? Безліч людей в цьому світі задають собі питання, як подолати стрес. Однак подолати стрес неможливо, тому що стрес - це невід'ємна частина нашого життя. Якщо не буде стресу - то життя перестане розвиватися. Стресом можна тільки навчитися управляти. А заодно і зробити керованим свій страх, свої фобії, дати собі відповідь на питання, як позбутися депресії, як набути впевненості в собі - це теми п’ятого уроку. А ще в ньому йдеться про пам'ять, про те, як розвинути пам'ять і як використовувати її: як навчитися краще запам'ятовувати потрібне і забувати непотрібне. У цьому уроці ми також говоримо про антагоніста і руйнівника страху - про сміх і про те, як використовувати сміх не тільки для задоволення, а й для власної користі.
• П’ятий урок курсу Метаморфозис - техніки роботи з пам'яттю, подолання страхів і фобій, зняття стресової напруги.
 

УРОК 05

Стрес... Це слово нам допомагає пояснювати всілякі неприємності, які з нами, часом, трапляються. Я діяв у стресі, - кажемо ми, виправдуючи допущену помилку. Це все стрес, - повторюємо ми, втрачаючи сили від утоми. Зі стресом потрібно якось боротися, - повторюємо ми собі, запалюючи сигарету, наливаючи зайву чашку кави або чарку чогось більш міцного. Але що ми знаємо про стрес? Тільки те, що стрес - це погано? Однак життя без стресу неможливе, відсутність стресу - це відсутність життя, як такого. Перед нами вибір: страждати від неконтрольованого стресу або навчитися стресом управляти? У цих уроках ми будемо говорити про стрес. Поговоримо детально й докладно. І обов'язково поговоримо про те, як контролювати стрес і долати його хворобливі наслідки. Насправді це нескладно, потрібно тільки захотіти...


Унікальні вправи і техніки цього уроку: Техніка якоріння емоцій. Якоріння еталонного стану > Техніка радників. Робота зі страхом > Техніка радників. Управління страхом > Техніка запам'ятовування. Шлях Цицерона > Техніка кінотеатру: робота з негативними спогадами > Техніка радників. Створення образу блазня. 

курс МЕТАМОРФОЗИС УРОК 6 - РОБОТА З ГЕНЕТИЧНОЮ ПАМ’ЯТТЮ (частина 1)
Вправи цього, і наступного за ним, уроку стосуються вкрай важливої ​​теми, а саме генетичної пам'яті і її впливу на формування людського характеру. Виховані в атмосфері суцільного матеріалізму, ми звикли вірити в те, що людина і її характер - явища досить випадкові. Що народжуємося ми в цьому світі, як результат випадкового збіг обставин, і вмираємо не залишаючи після себе нічого, лишаючись хіба що в пам'яті інших людей. Але чи так це? Що говорить про це наука, ми знаємо. А що кажуть факти?
• У цьому уроці вперше в курсі Метаморфозису прозвучить настільки важлива для розуміння і зміни власного характеру тема, як поняття субособистостей і роботи з ними.

УРОК 06

Давайте подумаємо, що станеться, якщо людина залишиться без пам'яті. Ну, вийшла собі людина ранком у магазин за булочками й забула усе про себе. Зовсім усе. І своє ім'я із прізвищем, і те звідки вона родом і де вона живе, і що знає, чому вчилась й навіть мову, якою розмовляє? Чи буде така істота залишатися істотою розумною? Теоретично так, адже здатності до мислення залишилися. Але мислення це, як двигун без палива. Начебто все на місці, а працювати не може. Адже пам'ять і є тією речовиною, з якої складається особистість людини. Але пам'ять, з якої складається особистість кожного з нас, багатошарова. Те, що ми знаємо про своє життя, спочиває на фундаменті того, що знають наші гени про своє життя в тілах наших предків. Ці глибші рівні пам'яті непомітно, але дуже могутньо позначаються на подіях теперішнього часу. Докопатися до цих шарів, спробувати зрозуміти й навіть змінити їх - це завдання психологічної археології.


Унікальні вправи і техніки цього уроку: Візуалізація «Тунель часу». Пренатальна регресія віку > Робота з технікою радників: Аналіз, отриманої під час регресії віку, інформації > Пренатальна регресія віку. Пошук причин хвороб і шляхів оздоровлення > Пренатальна регресія віку. Пошук програм підсвідомості, що впливають на матеріальний добробут > Пренатальна регресія віку. Пошук програм підсвідомості, що впливають на міжособистісні відносини> Пренатальна регресія віку. Дослідження родового дерева > Пренатальна регресія віку. Дослідження еволюційного шляху роду. 

 курс МЕТАМОРФОЗИС УРОК 7 - РОБОТА З ГЕНЕТИЧНОЮ ПАМ’ЯТТЮ (частина 2)
Продовжуємо тему роботи з субособистостями і говоримо про те, як навчитися керувати своїм характером. Адже питання про те, як стати успішною людиною - це, по суті, питання про те, як навчитися управляти своїм характером. Чи можна «пересадити» управлінські навички з ґрунту, наприклад, економічного, на ґрунт психології? Відповідь ствердна: можна. І навіть потрібно. Управління характером - це управління субособистостями, які є його складовими. А для цього потрібно виділити ці субособисті і певним чином організувати їх. Все це ми вчимося робити в сьомому уроці курсу Метаморфозис.
• Сьомий урок курсу Метаморфозис - створення навичок управління власним характером.
 

УРОК 07

Скільки нас живе в мені? Це питання ми звичайно задаємо після знайомства з теорією субособистостей, яка багато чого пояснює в наших характерах. Особливо те, чому вони бувають настільки суперечливими. Іноді створюється враження, що всі наші субособистості не просто не вміють існувати в злагоді одна з одною, а ведуть справжнє внутрішньо особистісне суперництво, що переходить, часом, у жорстке протистояння. І це викликає безліч складностей у керуванні своїм внутрішнім світом. Тим більше що більша частина субособистостей веде своє походження з генетичної пам'яті, успадкованої нами від своїх предків. А предки ці були настільки різними, жили в різних епохах і вирішували свої проблеми найрізноманітнішими способами. Можливо, саме зараз прийшов час упорядкувати цю безладну юрбу, і навчити її працювати спільно для блага Твого Я? 


Унікальні вправи і техніки цього уроку: Техніка «Ментальна рада». Інтеграція особистості > Пренатальна регресія віку. Пошук інформації для досягнення мети > Пренатальна регресія віку. Інтеграція особистості > Пренатальна регресія віку. Перевірка гіпотези походження людини > Техніка «Ментальна рада». Інтеграція особистості для досягнення цілей. 

курс МЕТАМОРФОЗИС УРОК 8 - ДОСЯГНЕННЯ ФІНАНСОВИХ ЦІЛЕЙ (частина 1)
Цим уроком ми починаємо тривалий (49 днів) цикл занять, пов'язаних з психологією грошей і багатства. Як стати багатим, як розбагатіти, як залучити гроші в своє життя - ці питання хвилюють багатьох, якщо не всіх, людей. І в цьому немає нічого дивного, адже гроші - це вид енергії, який ми використовуємо для накопичення та обміну усіма іншими видами енергії, які тільки доступні людству. Однак чи знаємо ми, що таке гроші, як вони виникли і як вони працюють. Чи нас вчать бути багатими чи створювати багатство для когось іншого? А якщо так, то для кого?
• У восьмому уроці ми говоримо про те, як створюються підсвідомі програми бідності і багатства і як навчитися коригувати і виправляти ці програми.  

УРОК 08

Люди хочуть мати багато грошей, а деякі - навіть стати ще заможнішими, ніж вони є. І немає, мабуть, людини, що мріяла б зубожіти. Притім, більшість чоловіків і жінок рішуче переконані, що шлях до багатства важкий і майже неможливий, зате стати бідняком простіше простого. А чи так це? У цьому й шести наступних уроках програми МЕТАМОРФОЗИС ми будемо втілювати Твої фінансові цілі (а вони існують, так же?). Ми будемо займатися самоаналізом, задавати різні питання й виконувати відповідні вправи. Це потрібно, щоб усунути всі ті ілюзії й омани, що стосуються грошей і багатства, яким засмічені наші мозки. Сміття ж цього в головах неймовірна кількість. І з'явилось воно там не просто так... Про те, звідки береться це ментальне сміття й кому воно, насправді, потрібне, ми постараємося з'ясувати. Але почнемо нашу бесіду з міркувань про те, що таке багатство й чим є гроші? Про функції грошей, як засобу енергетичного обміну, про походження й історію грошей і накопичення багатства. Завданням цього циклу є руйнування комплексу бідності й створення усвідомлення багатства. 


Унікальні вправи і техніки цього уроку: Візуалізація «Золота рибка». Інтуїтивне визначення базового фінансового рівня > Візуалізація «Гроші в моїх руках». Інтуїтивна оцінка стосунку до грошей > Візуалізація «Енергія грошей». Подолання негативного ставлення до грошей > Створення базових метафор для роботи з фінансовими цілями > Візуалізація «Господар грошей». Створення емпатії до грошей > Візуалізація «Супермаркет щастя». Інтуїтивне визначення рівня життєвих потреб. 

курс МЕТАМОРФОЗИС УРОК 9 - ДОСЯГНЕННЯ ФІНАНСОВИХ ЦІЛЕЙ (частина 2)
Продовжуємо розмову про гроші і багатство. Володіти всім і нічого при цьому не робити - це мрія бідняків. Точно так само, як людина після тривалого голодування намагається з'їсти, як можна більше, бідняк, в разі сприятливих обставин, намагається отримати, як можна більше грошей. І перше, і друге може бути небезпечним для життя. Чому ми досягаємо саме того рівня фінансового забезпечення, який зумовлений нашим підсвідомим ставленням до грошей? Скільки грошей потрібно для щастя? Що таке негативізм в стосунку до грошей і як подолати підсвідомі негативні установки до грошей і багатства?
• У дев'ятому уроці ми починаємо створювати навички багатства і успішності.  

УРОК 09

Після тривалого голодування людина мусить насичуватися дуже повільно, невеликими порціями й неспішно. А тому голодуючих необхідно, часом, навіть силоміць утримувати від переїдання. Бо інакше - смерть, - організм не витримає надмірної кількості енергії. Як виявилося, фінансове пересичення теж може виявитися смертельним. Але чому? Адже всім біднякам здається, що будь-які їхні проблеми можуть бути вирішені за допомогою грошей? У даному курсі ми почнемо докладний аналіз так званого комплексу бідності: із чого він складається і як проявляє себе? Аналіз цей буде непростим і часом навіть болісним, нелегко ж зізнатися (навіть самому собі), що в нашому внутрішньому королівстві далеко не все в порядку. Однак ліки не завжди бувають приємно солодким, а вирішення проблеми потрібно починати з її визнання, чи не так?


Унікальні вправи і техніки цього уроку: Візуалізація: «4800000». Визначення рівня фінансових домагань > Візуалізація: Робота з комплексом надбаної безпорадності. 

курс МЕТАМОРФОЗИС УРОК 10 - ДОСЯГНЕННЯ ФІНАНСОВИХ ЦІЛЕЙ (частина 3)
Продовжуємо розмову про гроші і багатство і говоримо про те, яким чином підсвідомість керує нашими фінансами. Що таке психологічні комплекси: їх походження і прояви. Як комплекси впливають на характер і життя? Комплекси, що роблять людину бідним. Як позбутися комплексів бідності? Тваринні поведінкові інстинкти, що визначають людське ставлення до грошей і багатства. Як досягти успіху в фінансових справах?
• У десятому уроці ми продовжуємо створювати навички багатства і успішності.  
 

УРОК 10

Розкіш і злидні знаходяться не в гаманцях, а в головах людей. Це безперечна і часто повторювана істина. Але запитаймо інакше: а де саме, в якій області мозку знаходяться наші бідність і багатство? І це не питання тільки заради допитливості. Мозок людини влаштований неймовірно складно. Він містить в собі всю еволюцію людства від одноклітинної безмозкої істоти до... надрозумної людини, яка ще відбудеться в майбутньому. Наш мозок, як головка капусти, обростає листками-рівнями в міру просування нашого еволюційним щаблями. І кожен з таких рівнів залишив свій слід в нашому мозку, так званий контур мозку, як назвав ці структури американський психолог Тімоті Лірі. Кожен з контурів мозку управляє (або хоча б намагається управляти) нашим мисленням і поведінкою по-своєму, диктуючи нам свої власні умови. У тому числі і те, бути нам бідними чи багатими, заробляти чи витрачати, нагромаджувати чи тринькати гроші. У цьому курс ми заглянемо всередину мозку і будемо шукати в них причини бідності, щоб замість них створити усвідомлення багатства.


Унікальні вправи і техніки цього уроку: Тестова колірна візуалізація > Візуалізація: Робота з комплексом скупості/жадібності. 

курс МЕТАМОРФОЗИС УРОК 11 - ДОСЯГНЕННЯ ФІНАНСОВИХ ЦІЛЕЙ (частина 4)
Продовжуємо розмову про гроші і багатство і говоримо про те, яким чином впливає на ставлення людини до грошей соціум. Як діють приховані соціальні установки, що забороняють більшості людей бути багатими? Яким чином діє соціальне програмування та його цілі? Як уберегти себе від дії роботизуючих соціальних програм? Достатність ресурсів, як обов'язковий елемент щастя. Навички трансформації свідомості бідняка в свідомість багатої людини.
• В одинадцятому уроці ми продовжуємо створювати навички багатства і успішності.  

УРОК 11

Світ улаштований дуже несправедливо й це відчуття несправедливості не покидає людства за всіх часів його історичного розвитку. Не одне покоління бідняків мріяло про те, щоб стати багатіями й не одне покоління рабів мріяло стати рабовласниками. Хоча ні, здебільшого раби навіть про це не мріють. Для них головне - знайти собі доброго хазяїна. Однак, можливо, ми й не розуміємо, що таке справедливість? Можливо справа не в жорстоких рабовласниках і нещасних рабах, а в тім, що такий поділ людського суспільства у свій час був єдиним сценарієм виживання всього людства? Швидше за все це дійсно так, та тільки чи не закінчився вже той час? А якщо закінчився, то що нас чекає завтра - перетворення в біологічних роботів чи створення зовсім нового типу людського суспільства? Давай заглянемо в майбутнє й зробимо свій вибір. Адже майбутнє починається уже, чи не так?


Унікальні вправи і техніки цього уроку: Візуалізація: «Суддя». Мотивація почуття справедливості > Візуалізація: Робота з комплексом стадності.

курс МЕТАМОРФОЗИС УРОК 12 - ІСТОРІЇ УСПІХУ ПІД ПСИХОЛОГІЧНИМ МІКРОСКОПОМ
У цьому уроці ми розглядаємо під психологічним мікроскопом життєписи людей, які досягли успіху, в тому числі і фінансового. Чому вони змогли стати успішними людьми? Як досягти успіху? Як стати успішним? І що таке - успіх? Чи існують закономірності перетворення пересічної людини в людину успішну, а якщо так, то яким чином визначити і використовувати ці закономірності? Як створити свою власну модель успіху і досягати своїх власних цілей? Наскільки можливо запозичити і повторювати чужі моделі успіху?
• І в дванадцятому уроці ми створюємо навички багатства і успішності.  

УРОК 12

У заняттях цього уроку із циклу МЕТАМОРФОЗИС ми використаємо психологічний мікроскоп і за допомогою цього віртуального приладу розглянемо біографії декількох людей, що досягли величезного фінансового успіху. Наші піддослідні - це дуже різні люди. І різними були їхні шляхи до успіху. Єдине, що їх поєднує, - це те, що всі вони прокладали свій шлях з нуля. А деякі із них стартували до успіху з позицій ще менших, аніж нуль. Однак вони змогли, у них усе вийшло. Не відразу, не скрізь і не з першого разу. Але, проте, ці люди (реальні люди, а не вигадані персонажі) змогли пройти свій шлях до успіху. А раз змогли, то чому шлях до успіху для інших людей заказаний? У заняттях цього курсу дуже важливо знайти близьку собі модель шляху до успіху й виділити її найбільш важливі риси. Тобто знайти для себе опорні точки свого успіху й розставити віхи на шляху до нього.


 Унікальні вправи і техніки цього уроку: Візуалізація «Вибір моделі успіху» > Візуалізація «1%». Мотивація збільшення ефективності життя.  

курс МЕТАМОРФОЗИС УРОК 13 - ПРОГРАМУВАННЯ ФІНАНСОВОГО УСПІХУ
Продовжуємо нашу розмову про успіх і про фінансовий успіх зокрема. Як запрограмувати себе на успіх? Як запрограмувати себе на досягнення цілей? Що для цього потрібно зробити і чого слід позбутися? Як змінити своє життя, використовуючи для цього психологічні знання і навички саморозвитку та самовиховання? Психологічні техніки і вправи, призначені для внутрішнього перепрограмування свідомості. Підвищення самооцінки, упевненість в собі - елементи власної моделі успіху.
• Тринадцятий урок - продовження створення та закріплення навичок багатого і щасливого життя. 
 

УРОК 13

Геніальність і дурість, недуга й здоров'я, багатство й убогість - все це присутнє в наших головах, у якості неусвідомлюваного програмного забезпечення нашого живого комп'ютера - мозку. Однак над програмуванням бідності працюють цілі команди програмістів, починаючи від наших батьків (що бажають нам тільки й винятково одного тільки добра) і, закінчуючи соціальним програмуванням на державному рівні (яке завжди віщає, що є абсолютним добром і нічим більше). А от над програмним забезпеченням розуму, здоров'я й фінансової самодостатності не потрудився ніхто - тому що небезпечні щасливі люди для суспільства. І це колосальна проблема всього людства. Проблема ж кожного з нас проявляється в тім, скільки ми готові витратити зусилля, щоб вирвати себе цілком з нелюбимої «зони комфорту» (слово зона тут використано в його звичному - радянсько-тюремному значенні). У заняттях цього уроку ми поговоримо про те, як поміняти програмне забезпечення своєї підсвідомості й впровадити в неї програми багатства замість соціальних програм бідності. 


Унікальні вправи і техніки цього уроку: Техніка внутрішнього театру: Зворотна пам'ять. Мотивація досягнення фінансових цілей > Техніка внутрішнього театру: Створення пророцтва, що виконує само себе. Мотивація досягнення фінансових цілей > Техніка внутрішнього театру: Створення образу фінансової самодостатності. Мотивація досягнення фінансових цілей > Техніка внутрішнього театру: Мотивація благодійності. 

 курс МЕТАМОРФОЗИС УРОК 14 - БАГАТСТВО МАЙБУТНЬОГО
Що нас чекає в майбутньому? Чи в найближчому майбутньому принципи багатства стануть іншими? Що таке інформаційне багатство? Шок майбутнього та прискорення змін. Як психологічно адаптувати себе до змін, що відбуваються зараз в світі? Багатство майбутнього - знання, але як визначати істинність і необхідність знань?
• Чотирнадцятий урок завершує створення навичок багатства, але розмова про щастя триває. На черзі навички створення здоров'я. 
 

УРОК 14

Створення багатства, як неважко здогадатися, справа важка й складна. Вона потребує величезних зусиль з боку здобувача багатства. І, що найважливіше, - часу. Чи не може так трапитися, що нагромаджуючи багатства, ми не встигнемо за плином часу - адже світ змінюється так стрімко? Що, коли багатство майбутнього перестане бути схожим на те, що сьогодні прийнято йменувати багатством? І що взагалі чекає нас у майбутньому? У нинішніх заняттях ми поміркуємо про те, що нас може очікувати (чи не очікувати) за межею завтрашнього дня. Постараємося заглянути туди й разом подумаємо про те, як приготувати самого себе до будь-яких змін. 


Унікальні вправи і техніки цього уроку: Візуалізація: «Ланцюжок рішень» > Візуалізація: «Гармонізація Ланцюжки ухвалення рішень». Створення позитивної пам'яті.

курс МЕТАМОРФОЗИС УРОК 15 - ТИ ЦІЛИТЕЛЬ (ВОДА)
Що таке здоров'я і що таке хвороба? Як зберегти здоров'я? Як подолати хворобу? Як одужати після хвороби? Як вилікуватися? В цьому і наступних уроках протягом 60 занять ми ведемо розмову про здоров'я. У цьому циклі зібрані всілякі психологічні техніки та вправи, об'єднані єдиною метою - збереження, поліпшення і створення власного здоров'я.
• У п'ятнадцятому уроці ми говоримо про цілющу силу води і про те, яким чином її можна використовувати.  

УРОК 15

Цей урок ініціює тривалий цикл оздоровлення в програмі МЕТАМОРФОЗИС. Оздоровчих курсів у нашій програмі - 10, тобто всього 60 оздоровчих уроків. У цих уроках ми будемо говорити про дихання, харчування, клітинний метаболізм, енергетику тіла, імунну систему й багато інших цікавих та важливих речей. Однак для початку нам, як і в кожному шляху, потрібно визначитися, звідки й куди ми йдемо. В стосунку до нашого курсу, це означає, що нам потрібно точно довідатися чим, насправді, є хвороба й у чому вона відрізняється від здоров'я? Ти вважаєш, - це дуже просте питання? Що ж, давай подумаємо разом.


Унікальні вправи і техніки цього уроку: Візуалізація «Створення моделей здоров'я і хвороби» > Візуалізація «Пошук відмінностей між хворобою і здоров'ям» > Техніка оздоровлення водою.

курс МЕТАМОРФОЗИС УРОК 16 - ТИ ЦІЛИТЕЛЬ (ДИХАННЯ)
Навіщо і як ми дихаємо? Адже дихання і є життя, чи не так? Адже не випадково, в багатьох мовах світу душа і дихання - слова, що походять від одного кореня. Шістнадцятий урок - це урок дихання. У цьому уроці ми виробляємо навички правильного дихання і вчимося використовувати дихальні вправи для релаксації і активізації організму.
• В шістнадцятому уроці ми продовжуємо створювати навички управління власним здоров'ям.  

УРОК 16

Є речі, яким немає потреби вчитися. Принаймні, є люди, які хочуть так вважати Наприклад, ходити, бігати, їсти, дихати... І навіть просто жити. Але така думка - лише одна із численних людських оман. Будь-яка дія має свої рівні досконалості й те, що ми отримуємо від Бога або, якщо хочеш, від Природи самим фактом свого народження - це тільки найнижчий рівень того чи іншого виду діяльності. Удосконалювати його дано нам, людям. Але чи робимо ми це? Це питання торкається безлічі аспектів нашого життя. І хоча в даному курсі ми торкаємось тільки одного аспекту життєдіяльності, а саме дихання, - безсумнівно, що навички й знання, здобуті в цьому курсі, допоможуть Тобі зробити більше досконалим своє здоров'я й все своє життя в цілому. 


Унікальні вправи і техніки цього уроку: Дихальна вправа релаксації > Дихальна вправа активізації > Техніка оздоровлення водою.  

курс МЕТАМОРФОЗИС УРОК 17 - ТИ - ЦІЛИТЕЛЬ (ШКІРНЕ ДИХАННЯ)
Всі знають, що дихаємо ми легенями. Правда, далеко не всі вміють це робити. Тому ми продовжуємо напрацьовувати навички правильного дихання, займаючись дихальними вправами. Однак в цьому уроці ми розглядаємо не тільки легеневе дихання, але і ще один тип дихання, властивий людині, а саме шкірне дихання. Чому і навіщо потрібно навчитися дихати не тільки легенями але і шкірою?
• У сімнадцятому уроці ми продовжуємо створювати навички управління власним здоров'ям.  

УРОК 17

У цьому курсі МЕТАМОРФОЗИСу ми продовжимо розмову про дихання, почату в курсі попередньому. Тільки цього разу мова в нас піде про дихання трохи інше, не легеневе, - а шкірне. Але ж, цілком імовірно, що Ти не тільки не знаєш про значення й можливості шкірного дихання, але навіть і не підозрюєш того, що шкірне дихання існує. Отже, учимося дихати шкірою? 


Унікальні вправи і техніки цього уроку: Візуалізація «Шкірне дихання». Оздоровча вправа.  

курс МЕТАМОРФОЗИС УРОК 18 - ТИ ЦІЛИТЕЛЬ (ХАРЧУВАННЯ - частина 1)
Вісімнадцятий і наступний за ним дев'ятнадцятий уроки присвячені харчуванню. Мудреці давнини говорили: що їмо - з того й складаємося. І це абсолютно вірно, адже їжа є будівельним матеріалом для клітин нашого тіла. Так що ж ми їмо? У чому секрети правильного харчування? Як працює хімічна фабрика, під назвою «мій організм»? Що, як і навіщо вона випускає? І чи споживаємо ми те, що нам потрібно?
• У вісімнадцятому уроці ми продовжуємо створювати навички управління власним здоров'ям.  

УРОК 18

Однією з істин, яку "знають всі", є думка про те, що людське тіло є результатом того, що це тіло вживає в якості їжі. Тобто, що їмо - з того й складаємося. Чи це правда? Частково так, тому що їжа - це справді будівельний матеріал для клітин нашого тіла. Але не тільки... Їжа - це ще й паливо для виробництва біологічної енергії, на якому працюють всі двигуни нашого тіла, і сировина для біохімічних фабрик організму і багато-багато іншого. Про те, що таке їжа для організму, чому ми їмо, що ми їмо, як ми їмо і навіщо це нам потрібно, поговоримо в цьому і наступному курсі.


Унікальні вправи і техніки цього уроку: Візуалізація «Інтуїтивний вибір особистого меню»> Візуалізація «Інтуїтивне дослідження травної системи».

курс МЕТАМОРФОЗИС УРОК 19 - ТИ ЦІЛИТЕЛЬ (ХАРЧУВАННЯ - частина 2)
Що таке апетит? Як контролювати свій апетит? Чи справді ми хочемо їсти чи ж апетит виникає, як наслідок стресу? Звідки береться зайва вага? Чому люди переїдають? Як управляти внутрішнім обміном речовин? Як схуднути, використовуючи психологічні навички, і як набрати вагу? Історія, тенденція і напрямки розвитку правил харчування.
• У дев'ятнадцятому уроці ми продовжуємо створювати навички управління власним здоров'ям.  

УРОК 19

Цей урок може виявитися важливим для всіх, хто бажає змінити вагу свого тіла або, принаймні, вірить, що хоче цього домогтися. Сьогодні мова піде про психологічні аспекти процесу поглинання їжі. Що таке апетит, де і як він виникає? Голод і спрага - сигнали організму, які ми далеко не завжди сприймаємо правильно. Як навчитися розуміти те, чого хоче від нас наш організм? Що потрібно вчинити, щоб навчитисьуправляти власним апетитом? Культура споживання їжі - як змінювалася вона від епохи до епохи? Як історично склалося наше стандартне меню і чи буде воно таким завжди?


Унікальні вправи і техніки цього уроку: Техніка якоріння емоцій для придушення помилкового апетиту> Візуалізація Королівський обід. Робота з субособистостями характеру > Візуалізація Мотивація тілесних змін. 

курс МЕТАМОРФОЗИС УРОК 20 - ЕНЕРГЕТИКА ЛЮДСЬКОГО ОРГАНІЗМУ (частина 1)
Теорія біологічної енергії і біологічних енергетичних полів. Звідки і як береться енергія людського організму? Де і як вона створюється і як розподіляється? Енергія емоцій і контроль над нею. Як контролювати свої емоції і як керувати з їх допомогою енергетикою свого тіла? Взаємозв'язок між енергією організму, мисленням, свідомістю і емоціями. Вправи і техніки, що створюють навички управління енергією свого тіла.
• У двадцятому уроці ми продовжуємо створювати навички управління власним здоров'ям, і вчимося використовувати біологічну енергію.  

УРОК 20

Цей, так само, як і наступний за ним, урок присвячені дуже складній, дуже суперечливій й, одночасно, украй цікавій та важливій темі - енергетиці людського організму. Ми розглянемо різні теорії появи біологічної енергії й формування енергетичних біополів. Де і як створюється енергія людського організму? Енергетика емоцій і контроль енергії емоцій. Як за допомогою емоцій управляти енергетикою власного тіла? Як зв'язані між собою емоції, мислення й енергетика організму? Навички керування енергетикою власного тіла. 


Унікальні вправи і техніки цього уроку: Візуалізація: «Енергетичне дихання». Активізація енергетичної системи організму > Візуалізація: «Любов до життя». Гармонізація енергії виживання. 

курс МЕТАМОРФОЗИС УРОК 21 - ЕНЕРГЕТИКА ЛЮДСЬКОГО ОРГАНІЗМУ (частина 2)
Чакри - центри концентрації біологічної енергії. Двадцятий і двадцять перший уроки містять в собі психологічні вправи, призначені для очищення, активізації та управління потоками біологічної енергії. У цих уроках ми, крок за кроком, переміщаємося всередині людського організму, працюючи з чакрами. Ми говоримо також про взаємодію чакр з окремими функціями організму і виробляємо навички енергетичного впливу на ці функції.
• У двадцять першому уроці ми продовжуємо створювати навички управління власним здоров'ям, і вчимося використовувати біологічну енергію.

УРОК 21

В заняттях цього уроку ми продовжуватимемо розпочатий в попередньому уроці рух усередині енергетичної системи людського організму. Кожне із занять цього курсу, - це докладний перегляд функцій кожної із чакри, тобто центрів зосередження біологічної енергії. І не тільки перегляд. Вправи цього курсу мають за мету створення навичок керування енергетикою тіла. Нам також важливо знати те, як чакри взаємодіють із окремими функціями тіла й тут ми створюємо, завдяки вправам, навички енергетизації цих функцій.


Унікальні вправи і техніки цього уроку: Візуалізація «Друга половинка». Гармонізація сексуальної енергії > Візуалізація «Енергія Сонця». Гармонізація вітальної енергії > Візуалізація «Енергія Любові». Гармонізація вітальної енергії > Візуалізація: «Капітан корабля». Гармонізація енергії переконання> Візуалізація «За межею логіки». Активізація інтуїтивного мислення > Візуалізація: «Храм життя». Активізація містичного мислення. 

курс МЕТАМОРФОЗИС УРОК 22 - ІМУННА СИСТЕМА ОРГАНІЗМУ
Що таке імунітет і як він діє? Цей урок є вкрай важливим для того, щоб зрозуміти, як працюють механізми захворювання і зцілення. Це розмова про анатомію і фізіологію імунної системи організму, а також про те, як виробити навички тренування управління імунної системи за допомогою керованої уяви та візуалізації. Як підняти імунітет? Як поліпшити опірність організму?
• У двадцять другому уроці ми продовжуємо створювати навички управління власним здоров'ям, але на цей раз зосереджуємо увагу на управлінні імунною системою організму.  

УРОК 22

Ключовою темою цього уроку є тема імунітету й імунної системи організму. Про значення імунітету для самого існування людини говорити не будемо, - це й так зрозуміло. Не зрозуміло інше - чому настільки складна, ефективна й налагоджена система може допускати дефекти у своїй роботі, а то й зовсім відмовлятися виконувати свої функції? Тобто дозволяти організму хворіти й передчасно вмирати. Для поліпшення власного здоров'я немає, напевно, нічого більше важливого, аніж знання про будову власної імунної системи, розуміння механізмів її роботи й навичок керування цим надцінним для життя інструментів. Всім цим, зокрема створенням навичок керування імунною системою, ми займемося в уроках цього курсу. 


Унікальні вправи і техніки цього уроку: Візуалізація: «Місто». Створення метафор візуалізації живого людського організму. 

курс МЕТАМОРФОЗИС УРОК 23 - МЕДИЦИНА МАЙБУТНЬОГО
Знову говоримо про хвороби, про те, як і звідки вони беруться і, відповідно, про способи їх подолання та про те, як знову повернути собі здоров'я. Чому сучасна медицина далеко не завжди виявляється ефективною? Криза медицини і криза відповідальності за особисте здоров'я. Що потрібно зробити для того, щоб бути здоровим.
• У двадцять третьому уроці ми продовжуємо створювати навички управління власним здоров'ям, а також мотивації одужання.  

УРОК 23

Статистика, що знає дуже багато, каже нам, що кількість лікарів і медичного персоналу у світі постійно росте. Зростає й число хвороб. Чи збільшується від цього тривалість життя? Так, збільшується, але набагато повільніше, ніж перші два показники. А втім окрім кількості життя варто придивитися й до якості життя. Велика кількість людей у цьому світі живуть у напівхворому (напівздоровому, якщо Ти оптиміст) стані постійно, й ситуація ця не міняється ніяк. Все це свідчить про хворобу сучасної медицини. Ця хвороба, при всій свій вазі, - не смертельна, тому що це хвороба росту. Умирає медицина хвороб і поступово набирає силу холістична медицина здоров'я. От про цю нову медицину ми й поговоримо в цьому уроці програми МЕТАМОРФОЗИС.


Унікальні вправи і техніки цього уроку: Візуалізація «Внутрішній цілитель». Активізація опірності > Візуалізація: «Енергетичне дихання». Активізація енергетичної системи > Візуалізація «Енергетичне дихання». Активізація енергетичної системи на досягнення цілей> Візуалізація «Енергетичне дихання». Створення точок відштовхування для візуалізації кісткової системи > Візуалізація: «Енергетичне дихання». Створення точок відштовхування для візуалізації м'язової системи.

курс МЕТАМОРФОЗИС УРОК 24 – ХОЛІСТИЧНЕ ЦІЛИТЕЛЬСТВО
Завершальний урок оздоровчого сегменту курсу Метаморфозис розповідає нам про те, як виглядатиме медицина майбутнього і, притому, не настільки віддаленого майбутнього. Ми говоримо про холі стичну медицину, про психонейроіммуннології і про інші галузі медицини «тіло - розум».
• Двадцять четвертим уроком завершується наша розмова про здоров'я і про те, як його зберегти і поліпшити. З наступного уроку почнеться розмова про міжлюдські стосунки, про їх проблеми і вирішення.  

УРОК 24

60-ти денний цикл уроків програми МЕТАМОРФОЗИС, присвячених зціленню й створенню здоров'я ми завершимо розмовою про зовсім нову, поки небачену в цьому світі, медицину. Ця медицина вже існує, уже дає результати, стаючи усе більше й більше популярною. Про її основи й успіхи ми говоримо в цьому курсі. І хоча всі наші вправи із циклу здоров'я належать до арсеналу саме цієї, нової, холістичної медицини відносин «тіло-розум», насправді тема здоров'я ще далеко не вичерпана й ми будемо продовжувати її в інших курсах і програмах у майбутньому. 


Унікальні вправи і техніки цього уроку: Візуалізація «Енергетичне дихання». Створення точок відштовхування для візуалізації дихальної системи. > Візуалізація «Енергетичне дихання». Створення точок відштовхування для візуалізації травної системи> Візуалізація «Енергетичне дихання». Створення точок відштовхування для візуалізації видільної системи > Візуалізація «Енергетичне дихання». Створення точок відштовхування для візуалізації імунної системи > Візуалізація: «Шлях здоров'я». Інтуїтивне визначення причин хвороби і шляху до оздоровлення > Візуалізація «Аптечка медитацій». Універсальна оздоровча вправа. 

курс МЕТАМОРФОЗИС УРОК 25 - ЛЮДИНА СЕРЕД ЛЮДЕЙ (частина 1)
Психологія стосунків: чим займається ця наука і навіщо вона потрібна? Як стати щасливим у стосунках з людьми? Як побудувати взаємовигідні, рівноправні, толерантні та стійкі стосунки з іншою людиною? Знову говоримо про уяву, про створення психічних образів і про те, як ці образи створюють світ, в якому ми живемо. Що таке бажання і чому ми вміємо бажати? Розпізнавання бажань. Візуалізація бажань. Виконання бажань.
• У двадцять п’ятому уроці ми починаємо розмову про складний світ міжособистісних відносин і про те, як стати щасливим в цьому світі. 
 

УРОК 25

Наші шкільні програми переповнені безліччю корисних знань, починаючи квантовою фізикою й закінчуючи фізичною культурою. Однак в усіх на світі переліках шкільних предметів украй важко знайти хоч що-небудь пов'язане із психологією. Нас ніяк не вчать жити серед людей, залишаючись при цьому людиною. Але ж найбільше психологічних проблем народжуються саме в царині стосунків між людьми. Як улаштувати собі комфортні й взаємовигідні стосунки з усіма людьми, що оточують нас. Всі курси циклу «Людина серед людей» програми МЕТАМОРФОЗИС присвячені рішенням проблем стосунків з людьми. Отже, психологія стосунків.


Унікальні вправи і техніки цього уроку: Техніка радників. Логічно-інтуїтивне мислення для прийняття рішень > Візуалізація «Сад». Створення метафор психічного очищення > Візуалізація «Будинок дитинства». Створення метафор визначення психологічних проблем > Візуалізація «Будинок дитинства». Створення метафор навчання > Візуалізація «Будинок дитинства». Створення метафор контакту з надсвідомістю.  

курс МЕТАМОРФОЗИС УРОК 26 - ЛЮДИНА СЕРЕД ЛЮДЕЙ (частина 2)
Шляхи розвитку свідомості і особистості: що спільного у нас з тваринами і чим людське життя від тваринного життя відрізняється? Продуктивна орієнтація любові. Як навчитися любити себе? Субособистості дитини, дорослого і батька в нашому характері. Ігри, в які ми граємо і ролі, які виконуємо. Як відрізнити те, чого мені хочеться від того, що мені нав'язують і змушують робити? Коли ми живемо своїм власним життям?
• У двадцять шостому уроці ми продовжуємо розмову про міжособистісне спілкування і створюємо навички успішної соціальної поведінки.  

УРОК 26

Чим людина не схожа на тварину? Або, інакше: що саме робить нас людьми? Здавалося б найпростіше з найпростіших запитань? Адже тварина - це тварина, а людина - це... майже тварина. І якщо ми говоримо про розум, уяву, мову, то все це є й у тварин, тільки, звичайно, у набагато меншій мірі. А раз мова йде про кількісні відмінності, то де все-таки проходить межа між життям тварини й життям справжньої людини? У цьому курсі ми спробуємо розібратися із цим питанням: адже зрозуміти сутність людяності - це означає навчитися розуміти людей. Але ж люди мінливі, і в схожих обставинах тільки в різний час ведуть себе по-різному. Чому так? Субособистості - це інтегральні частини нашого характеру, які дуже непомітно диктують нам поведінку. Але як вони виникають і як ними управляти? Поговоримо й про це...


Унікальні вправи і техніки цього уроку: Техніка роботи з субособистостями. Створення робочих метафор > Техніка роботи з субособистостями. Театр трьох поколінь: дитина, вихователь, дорослий > Техніка роботи з субособистостями. Визначення схеми стосунків близького кола > Техніка роботи з субособистостями. Визначення ієрархії стосунків > Техніка роботи з субособистостями. Зміна стосунків > Техніка роботи з субособистостями. Ігри субособистостей.   

курс МЕТАМОРФОЗИС УРОК 27 - ЛЮДИНА СЕРЕД ЛЮДЕЙ (частина 3)
Що таке соціальна поведінка і чим вона обумовлена? Що означає бути лідером? Як виробити лідерські навички? Як стати лідером не тільки для себе, але і для інших людей? У чому особливості поведінки лідера? Індивідуальне і колективне мислення: коли ми мислимо самі, а коли мислимо за допомогою соціальних шаблонів? Як позбутися шаблонного мислення?
• У двадцять сьомому уроці ми не змінюємо теми і продовжуємо займатися навичками успішної соціальної поведінки.

УРОК 27

Людина, як відомо, - не кішка, якій Богом дозволено гуляти самій по собі. Хоч як би нам часом хотілося побути на самоті, без інших людей нам не обійтися. Ми змушені вести активне соціальне життя. Подобається нам це чи засмучує, але всі ми - люди серед людей. Тобто істоти соціальні. А раз соціальні, те пов'язані з безліччю інших людей. І ці зв'язки зовсім не є горизонтальними - тільки далеко не всі з людських взаємозв'язків засновані на стосунках рівноправності. Більшість стосунків між людьми ієрархічні: хтось із нас комусь лідер, а комусь підлеглий. У цьому курсі ми говоримо про приховані механізми лідерства, про маніпуляції думкою інших людей і масовою свідомістю. Що і як переконує людей найбільше. І як це робиться? 


Унікальні вправи і техніки цього уроку: Техніка театру Визначення проблем стосунків > Техніка театру Корекція стосунків > Техніка театру Визначення ієрархії стосунків > Техніка театру. Внутрішній критик > Техніка радників. Дискусія з внутрішнім критиком > Візуалізація «Самопрезентація». Техніка підвищення самооцінки > Візуалізація: «Зоопарк». Визначення тваринних рис поведінки. 

курс МЕТАМОРФОЗИС УРОК 28 - ПОНЯТТЯ ПСИХОТИПУ
Чим обумовлені відмінності між людьми? Генетична обумовленість характеру і поняття функціонального психотипу. Фази циклічного становлення і зміни характеру. Чи існує призначення, а якщо так, то як його знайти?
• Вправи двадцять восьмого уроку допоможуть Тобі не тільки визначити свій функціональний психотип, але й навчитися визначати психотипи інших людей. Ці навички допоможуть розуміти мотиви поведінки людей і управляти ними.  

УРОК 28

Чи існує призначення? Більшість так званих позитивно мислячих людей вважають, що не існує. Що кожен з нас є виробником свого власного щастя. Почасти вони мають слушність. Так, кожен з нас сам майструє свою долю. Але матеріал, з якого ми це робимо, наданий нам природою. А чи можна зробити гарну річ, не зважаючи на особливості матеріалу, з якого вона робиться? Ну не вийде зі скла сокира, а із чогось іншого - куля! Так що якість вихідного продукту багато в чому обумовлена не стільки майстерністю виробника, скільки вихідними властивостями матеріалу. Не тільки фізичні особливості нашого тіла, але й риси характеру й структура особистості обумовлені генетично. Тільки народившись, або навіть ще в утробі матері, людина вже є індивідуальністю. Саме про те, що робить нас настільки унікальними, ми будемо говорити в цьому курсі. Його основними темами є психотип: вивчення психотипу й робота із психотипами людей. 


Унікальні вправи і техніки цього уроку: Візуалізація: «Метаморфозис». Мотивація внутрішніх змін > Візуалізація «Вода». Мотивація генерації ідей> Візуалізація «Дерево». Мотивація досягнення цілей > Візуалізація «Вогонь». Мотивація поширення інформації > Візуалізація «Земля». Мотивація творення > Візуалізація «Метал». Мотивація стабілізації.  

курс МЕТАМОРФОЗИС УРОК 29 - СЕКСУАЛЬНІ ВІДНОСИНИ
У цьому уроці ми говоримо про особливості людського сексуальної поведінки, про функції і види сексу і їх призначення. Навіщо людям потрібна любов? Як відрізнити закоханість від істинної любові? Як зберегти любов і як використовувати енергію любові для поліпшення стосунків? Поняття катексису.
• Двадцять дев'ятий урок є дуже важливим для розуміння сутності людських стосунків і вироблення навичок, які цими стосунками керують.  

УРОК 29

Темами цього курсу є любов і секс. Однак розчаруємо всіх аматорів мильних опер та романтичних пісень про любов. Говорити ми будемо зовсім не про ті бурхливі почуття, які після безлічі пригод, приводять головних героїв до шлюбного килимка. Нашими темами будуть ті стосунки, які починаються, коли весільні дзвони вщухають. А наскільки складними, важкими й часом страшенно болісними вони бувають, знають усі, хто в них брав участь. Ми будемо руйнувати відомі всім і популярні міфи, і створювати нові уявлення про секс, закоханість, справжню любов і, в остаточному підсумку, про щастя. 


Унікальні вправи і техніки цього уроку: Техніка внутрішнього театру. Історія кохання > Техніка внутрішнього театру. Моделювання стану закоханості > Техніка якоріння емоцій. Якоріння стану закоханості > Техніка якоріння емоцій: Якоріння стану любові. 

курс МЕТАМОРФОЗИС УРОК 30 - БАТЬКИ І ДІТИ
Цей урок призначений, в першу чергу, батькам. Тобто більшій частині людей. А з огляду на те, що навіть якщо ми не є батьками, то вже дітьми точно колись були, то і для всіх людей. У народі кажуть, що яблуко від яблуні далеко не падає, маючи на увазі нашу схожість, в більшості випадків, зі своїми батьками. Але чи дійсно це так? Як відбувається процес виховання, які помилки ми при цьому робимо, як їх виправити і як правильно виховати дитину?
• Тридцятий урок допоможе Тобі дізнатися, як правильно виховувати дітей і виробити потрібні для цього навички.  
 

УРОК 30

Цей урок призначений тим, хто займається або збирається зайнятися) вихованням власних дітей. Тобто всім. Проте чи вміємо ми це робити? Ах, над цим працюють спеціально навчені фахівці? У дошкільній установі, наприклад, чи в школі. Нарешті ми можемо повторити все те, що зробили з нами наші батьки. Адже вони хотіли нам тільки найкращого. А давай запитаємо себе й відповімо собі правдиво й щиро: чи вдалося нашим батькам, так само, як і всім іншим вихователям, дати нам саме те, що потрібніше всього в житті - можливість бути успішними, гармонічними, щасливими людьми? Ми можемо, скільки душі завгодно, любити й поважати своїх старших родичів і всіх тих, хто приклав свою руку до важкої праці нашого виховання. Це по-людськи й по-божеськи. Але ця любов і повага не повинні нам забороняти розуміти, що немає способу дієвіше вбити людське в людині, аніж сучасна нам система виховання. Обов'язком нашим перед майбутніми поколіннями є не дати їй можливості повторювати себе знову й знову. Що слід усвідомити й зробити, щоб наші діти пізнали смак правдивого щастя й успіху, - от про що говоримо в цьому курсі. 


Унікальні вправи і техніки цього уроку: Візуалізація «Внутрішня дитина». Активізація базової системи цінностей > Візуалізація «Внутрішня дитина». Трансформація переконань > Візуалізація «Внутрішня дитина». Робота з материнським образом пам'яті > Візуалізація «Внутрішня дитина»> Робота з батьківським образом пам'яті> Техніка радників. Робота з образами батьків. 

курс МЕТАМОРФОЗИС УРОК 31 - ДРУЖБА
Тридцять перший урок розглядає такий аспект міжособистісних стосунків, як дружба. Людина ж не кішка, яка гуляє сама по собі, чи не так? Але чи знаємо ми, що таке справжня дружба? Чи вміємо ми дружити? Чи є дружба необхідністю чи винятком з правил людських стосунків? І які взагалі бувають правила дружби?
• Тридцять перший урок - це урок про дружбу.  

УРОК 31

Дружба допомагає нам робити справжні чудеса. Цей афоризм із фільму про винагородженні чесноти, багато хто з нас пам'ятає. При цьому далеко не всі люди розуміють, наскільки глибокий сенс присутній у цих словах. Адже якщо вважати появу й розвиток людства чудом (а чим ще воно може бути?), то воно не могло б ніяк відбудуться без взаємної підтримки, поваги, співробітництва й кооперації, тобто всіх складових поняття дружби. У хоча в нашому світі дружба відноситься до категорії позитивних цінностей, уміння дружити так само, як і велике число інших позитивних цінностей, не відноситься до числа досліджуваних у школі дисциплін. У цьому курсі ми постараємося заповнити цю нішу самоосвітою і розберемося з психологічними аспектами дружби між людьми. 


Унікальні вправи і техніки цього уроку: Візуалізація «Люди щастя». Мотивація дружби > Візуалізація «Людина щастя». Мотивація створення позитивних стосунків > Візуалізація «Світло добра». Мотивація безконфліктних стосунків > Візуалізація «Прощення». Залагодження конфліктних ситуацій > Візуалізація «Розрив». Припинення емоційних стосунків > Візуалізація «Ідеальний світ». Створення моделі ідеальних стосунків. 

курс МЕТАМОРФОЗИС УРОК 32 - ТОЛЕРАНТНІСТЬ У ДЕСТРУКТИВНОМУ ОТОЧЕННІ
Кажуть, що легше полюбити все людство в цілому, ніж свого сусіда. Або співробітника. Або навіть родича. Це тим більш вірно, що іноді ми просто змушені перебувати серед людей, які, з тих чи інших причин, нам несимпатичні. Проте, ми мусимо їх терпіти і якось до них пристосовуватися. Але чому ж терпіти? Адже терпіння означає страждання. Чи не простіше навчитися розуміти людей і, що з цього випливає, управляти їх поведінкою.
• Заняття тридцять другого уроку допоможуть Тобі залишатися спокійним і впевненим у собі в будь-якому людському оточенні.  
 

УРОК 32

Толерантність до чужих вад (або до того, що ми вадами вважаємо) не найпоширеніша людська риса. Ми прагнемо бути поруч із тими, кого вважаємо своїм і намагаємося триматися подалі від чужих, найчастіше не збиваючи себе з пантелику запитанням: чим «чужі» відрізняються від «своїх»? Наш світ усе швидше й швидше зменшується в розмірах, стаючи усе різноманітнішим. І людей, що відрізняються від нас, стає усе більше. Як жити в такому світі? Як перетворювати чужих у своїх, не гублячи при цьому власної індивідуальності й не загрожуючи самоідентифікації інших людей? Як захистити себе й не бути загрозою для інших? У цьому курсі говоримо про самоідентифікацію й толерантність. 


Унікальні вправи і техніки цього уроку: Візуалізація «Лялька». Техніка подолання залежностей > Візуалізація «Термометр». Техніка управління емоційними станами > Візуалізація «Дитячий майданчик». Техніка подолання почуття образи > Візуалізація «Пожежа». Техніка подолання почуття гніву > Техніка визначення витіснених у підсвідомість бажань > Візуалізація «Роза». Мотивація позитивного ставлення до життя. 

курс МЕТАМОРФОЗИС УРОК 33 - ЛІДЕР ДЛЯ ІНШИХ
Ще раз про те, як бути лідером, а також про те, як використовувати для цього мотивацію і самомотивацію. Як розвинути силу волі і як її використовувати у стосунках з іншими людьми? Що краще: хочу зробити чи повинен зробити, і як захотіти досягати своїх цілей? Про любов до ближнього, і про те, як навчитися любити самого себе? І як позбутися лінощів? У цьому розділі ми також говоримо про те, що таке депресія і як вийти з депресії?
• Тридцять третій урок - це останній урок, в якому центром нашої уваги є міжособистісні стосунки. Наступні заняття - все, що тільки можливо дізнатися, про інтуїцію.  

УРОК 33

Усе, що ми робимо в житті, ми робимо чомусь і для чогось. Тобто всі наші дії мають якусь причину. Або, інакше кажучи, мотив дії. Якщо навчитися створювати потрібні собі й у потрібний час потрібні мотиви, та ще управляти цими мотивами (а в психології цей процес називається мотивацією), то життя стане набагато продуктивнішим й успішнішим. Мотивація й самомотивація - це навички, які потрібні всім, хто зайнятий хоч якоюсь справою. А хто з нас не зайнятий? Однак у справі мотивації все далеко не так просто, як видається на перший погляд. Адже більшість причин наших дій, - це, насправді, прояви більш глибоких і часто схованих від упізнавання механізмів, наслідок роботи підсвідомих програм, захованих у глибинах мозку. Про сховані і явні мотиви людських учинків і про те, як ними управляти, розповідається в цьому курсі. 


Унікальні вправи і техніки цього уроку: Візуалізація цілей. Мотивація досягнення цілей > Техніка розкадровки в досягненні мети > Візуалізація «Картини дитинства». Визначення точок виникнення звичок > Візуалізація «Картини минулого». Визначення причин виникнення звичок > Візуалізація «Вибір». Інтуїтивний пошук виходу із ситуації. 

курс МЕТАМОРФОЗИС УРОК 34 – ІНТУЇТИВНЕ МИСЛЕННЯ (частина 1)
Що таке інтуїція? Три рівні людського мислення: інстинкт, інтелект, інтуїція. Навіщо і як розвивати інтуїцію? Навіщо і як використовувати інтуїтивне мислення? Як навчитися використовувати керовану інтуїцію?
• Починаючи з тридцять четвертого уроку, протягом сорока двох занять виробляємо навички інтуїтивного мислення.  

УРОК 34

Випадки інтуїтивного прозріння відбувалися, хоча б раз у житті, з кожною людиною. З деякими такі випадки відбуваються частіше, ніж раз у житті, а більшість видатних учених, письменників, людей мистецтва твердять, що без інтуїції творчість просто неможлива. Однак тільки деякі з деяких людей можуть сказати про себе, що вони впевнено управляють своєю інтуїцією й можуть у будь-який, потрібний собі момент, її використати. Деякі вважають, що це неможливо. Деякі ж, - не знають, як це зробити. Вправи циклу курсів програми МЕТАМОРФОЗИС - техніки усвідомленого, а, отже, керованого, використання інтуїції. Цим курсом ми починаємо цикл навчання усвідомленої інтуїції. Перший курс цього циклу - це розмова про те, чим, властиво, є інтуїція. 


Унікальні вправи і техніки цього уроку: Візуалізація «Образи мислення». Поділ мислення > Візуалізація «Образи мислення». Інтеграція трьох частин мислення > Візуалізація «Внутрішній критик». Інтеграція мислення > Техніка склянки води для прийняття рішень > Візуалізація «Берег часу». Інтуїтивне передбачення майбутнього > Техніка радників. Інтуїтивне передбачення майбутнього.  

курс МЕТАМОРФОЗИС УРОК 35 - ІНТУЇТИВНЕ МИСЛЕННЯ (частина 2)
У цьому уроці ми говоримо про дуже важливі і складні речі, а саме про те, як і чим, пов'язані між собою енергетика організму і загальна універсальна енергія Всесвіту. Як витягувати інформацію з єдиного енергоінформаційного поля і як використовувати цю інформацію? Ми говоримо також про фізичні передумови тих явищ, які зазвичай прийнято називати аномальними чи надприродними. Ми також вчимося технікам самостійного застосування інтуїтивного мислення.
• У тридцять п'ятому уроці ми вчимося навичкам інтуїтивного екстрасенсорного сприйняття світу.  

УРОК 35

Слово «парапсихологія» дотепер, на жаль, є присутнім у нашому лексиконі. Нагадаємо, що грецька приставка пара- означає щось, що перебуває біля чогось. Тобто дослівно, парапсихологія - це біля-психологія, делікатний замінник більше жорсткого терміна - лжепсихологія, що, взагалі-то, найчастіше й мається на увазі найбільш консервативними представниками ортодоксальної науки. Однак дослідження менш консервативної частини наукового співтовариства з кожним роком приносять усе більше й більше фактів існування екстрасенсорних відчуттів, інформативних сновидінь, телепатичних контактів і інших феноменів, які раніше відносились до розряду неможливих. Мало того, останнім часом наука не тільки погоджується з існуванням парапсихічних явищ і поступово починає розуміти й пояснювати те, як діє інтуїція. Схоже, ми стоїмо на порозі дуже важливих відкриттів саме в області дослідження прихованих можливостей людського мислення. Про такі можливості і їхнє наукове обґрунтування говориться в цьому курсі. 


Унікальні вправи і техніки цього уроку: Візуалізація «Інтуїтивне дослідження неживої матерії» > Візуалізація «Інтуїтивне дослідження живої рослинної матерії» > Візуалізація «Комаха». Активізація екстрасенсорних каналів надходження інформації > Візуалізація «Рептилія». Активізація екстрасенсорних каналів надходження інформації > Візуалізація «Дельфін». Активізація екстрасенсорних каналів надходження інформації > Візуалізація «Інтуїтивне дослідження живого людського організму». 

курс МЕТАМОРФОЗИС УРОК 36 – УСВІДОМЛЕНЕ СНОВИДІННЯ (частина 1)
Для чого потрібні сни і сновидіння - це питання задавало собі не одне покоління людей. А дійсно, для чого? Адже в природі немає нічого зайвого, нічого недоцільного. То навіщо ж тоді нам потрібні сни? Про природу сну і про те, як використовувати його для поліпшення якості свого життя, говориться в цьому і в наступному уроці.
• У тридцять шостому уроці ми створюємо навички усвідомленого сновидіння.  

УРОК 36

У цьому курсі ми продовжуємо тему усвідомлених контрольованих сновидінь і поговоримо про те, як створюються сновидіння, і розглянемо всі теорії, що розглядають причини сну, як такого, і причини сновидінь зокрема. Звідки беруться образи, які приходять до нас під час сновидінь? Чи бувають віщі сни? Як розуміти свої сновидіння і як перетворити звичайні сновидіння в сновидіння інформативні? Тлумачення сновидінь. Чи можна в сні вийти за межі власного тіла? Чим сон схожий на смерть і що відбувається з нами під час умирання? Ці, і багато інших питань, ми постараємося розглянути в цьому курсі й, звичайно ж, створити хоча б початкові навички усвідомленого контролю сновидінь. 


Унікальні вправи і техніки цього уроку: Техніка програмованого сновидіння. Налаштування тлумачення сновидінь > Техніка програмованого сновидіння. Налаштування сновидінь.

курс МЕТАМОРФОЗИС УРОК 37 - УСВІДОМЛЕНЕ СНОВИДІННЯ (частина 2)
У цьому уроці йдеться про різні теорії сновидінь - як вони виникають і навіщо вони потрібні? Як можна навчитися запам'ятовувати сни, як їх тлумачити і як програмувати сон на задану тему? Сон і сновидіння, як спосіб продовження тривалості життя людини. Як навчитися жити уві сні?
• У тридцять сьомому уроці ми продовжуємо створювати і закріплювати навички усвідомленого сновидіння.  
 

УРОК 37

У цьому курсі ми продовжуємо тему усвідомлених контрольованих сновидінь і поговоримо про те, як створюються сновидіння, і розглянемо всі теорії, що розглядають причини сну, як такого, і причини сновидінь зокрема. Звідки беруться образи, які приходять до нас під час сновидінь? Чи бувають віщі сни? Як розуміти свої сновидіння і як перетворити звичайні сновидіння в сновидіння інформативні? Тлумачення сновидінь. Чи можна в сні вийти за межі власного тіла? Чим сон схожий на смерть і що відбувається з нами під час умирання? Ці, і багато інших питань, ми постараємося розглянути в цьому курсі й, звичайно ж, створити хоча б початкові навички усвідомленого контролю сновидінь. 


Унікальні вправи і техніки цього уроку: Техніка програмованого сновидіння. Налаштування тлумачення сновидінь > Техніка програмованого сновидіння. Налаштування сновидінь. 

курс МЕТАМОРФОЗИС УРОК 38 - ПЕРЕДБАЧЕННЯ МАЙБУТНЬОГО
Чи можна передбачити майбутнє? Це питання також належить до числа тих, які цікавлять і хвилюють багатьох людей. Ще б пак! Знати, що з Тобою станеться завтра, післязавтра, через рік або через багато років. Це здається неймовірним, проте це можливо. Хоча при цьому слід пам'ятати, що майбутнє наше багато в чому залежить від тих рішень, які ми приймаємо зараз. Як навчитися приймати правильні рішення, використовуючи свою інтуїцію?
• У тридцять восьмому уроці ми створюємо навички інтуїтивного передбачення майбутнього і вчимося їх використовувати.  

УРОК 38

Прекогніція - передбачення майбутнього. Наше життя - це коротка мить між минулим і майбутнім, і саме цими двома полюсами визначається його якість. Минуле постійно намагається відтворити себе в майбутньому, майбутнє всіляко цьому опирається. Ми хотіли б уміти змінювати своє минуле... Ми хотіли б знати своє майбутнє. У цьому курсі ми поговоримо про те, наскільки можливо заглянути в майбутнє. Справедливості заради, скажемо, що в декількох курсах з інших циклів програми МЕТАМОРФОЗИС, ми вже це робили, і Ти знаєш, - це можливо. Але зараз ми зробимо це проникнення за межі сьогодення більш глибоким, більш цілеспрямованим, більш інформативним. У цьому світі немає нічого, що було неможливим для людського мислення. 


Унікальні вправи і техніки цього уроку: Інтуїтивне визначення типу особистості > Візуалізація «Сон у сні». Техніка інтуїтивного передбачення майбутнього > Візуалізація «Постріл». Мотивація досягнення мети > Візуалізація «Годинник». Мотивація управління відчуттям часу > Візуалізація Світлодихання. Гармонізація емоційного стану. 

курс МЕТАМОРФОЗИС УРОК 39 - МЕДИТАЦІЯ - ІНТУЇТИВНИЙ ШЛЯХ ДО СЕБЕ (частина 1)
Що ми знаємо про медитацію і чим є справжня медитація? Медитація, як міст між інстинктом, інтелектом і інтуїцією. Як навчитися правильно медитувати і навіщо це потрібно робити? Медитація, як спосіб освіти, самоосвіти та самовдосконалення.
• У тридцять дев'ятому уроці ми вдосконалюємо свої навиЧки медитації.  
 

УРОК 39

Жодне заняття, жодного курсу із програми МЕТАМОРФОЗИС не обходиться без медитації. Медитація в наших циклах виконує одну зі своїх найважливіших функцій - функцію навчання. Але це не єдина функція медитації. Про те, чим є правдива медитація, про всі її функції й завдання, про її філософське значення ми говоримо в цьому й у наступному курсі. Це буде складна і, часом, важка розмова, але розмова дуже корисна і цікава. Отже, усе про медитації...


Унікальні вправи і техніки цього уроку: Візуалізація «Орел». Мотивація відсторонення від проблем для прийняття рішень > Візуалізація «Новий будинок». Інтуїтивне дослідження особистісних змін > Візуалізація «Вершина». Мотивація інтуїтивного пошуку рішень > Візуалізація «Будинок дверей». Мотивація інтуїтивного вибору> Візуалізація «Пір'їнка». Мотивація стану спокою.

курс МЕТАМОРФОЗИС УРОК 40 - МЕДИТАЦІЯ - ІНТУЇТИВНИЙ ШЛЯХ ДО СЕБЕ (частина 2)
 Завершення психологічної частини курсу. Що далі? Найцікавіше тільки починається!

УРОК 40

Якщо з ортодоксальним дипломованим психологом всерйоз заговорити про душу, то розмова ця, швидше за все, зупиниться дуже скоро. Душа, на думку, класичної психології, не є об'єктом вивчення цієї науки. Це не мислення, не емоції, не поведінка, не підсвідомість, не... То що ж таке душа? Класична психологія на це питання відповідати не збирається, хоча сам термін «психологія», саме й означає науку про душу, а конкретно – душеслів’я. І взагалі вважає, що душі немає. Але душа в людини є, інакше просто не було б Людини. Про Душу Людську, про Людяність і Божественне наше походження ми говоримо в цьому курсі, яким завершується власне психологічна частина програми МЕТАМОРФОЗИС.


Унікальні вправи і техніки цього уроку: Візуалізація «Згусток волі». Мотивація досягнення мети > Візуалізація «Людина». Мотивація людяності > Візуалізація «Енергія любові». Мотивація універсальної любові > Візуалізація «Море». Мотивація волі. > Візуалізація «Преображення».

Завершальні уроки курсу Метаморфозіс з 41 по 45 - це психологічна магія або, якщо хочеш, магічна психологія. Тому звертатися до цих уроків варто вже після придбання деякого досвіду роботи з техніками, викладеними на цій сторінці. Придбати 41-45 уроки можна в нашому Магазині Медитацій.


Це ТУТ

Design by rolety