оздоровчий курс VIVERE!

Оздоровчий курс VIVERE! (ЖИТИ!) не є ліками в загальновживаному сенсі цього слова. Він діє в комплексі з лікуванням, забезпечуючи синергетичний ефект, стимулюючи волю до життя, мотивацію оздоровлення та самодисципліну в лікуванні. Вправи і техніки курсу VIVERE! засновані на психонейроімунології (галузі медицини, що займається дослідженням взаємозв'язків між станом мислення та імунною системою), працями всесвітньо відомого американського онколога Карла Саймонтона і досвіді методу Сільви. Курс VIVERE! створювався, як антираковий. Однак застосування його універсальне. Хвороб в нашій природі багато, а ось шлях до здоров'я тільки один! Тому ми рекомендуємо цю програму всім, хто піклується про своє здоров'я. Шлях здоров'я - це Твій вибір!

VIVERE! УРОК 01  

  Авіценна: Душа схожа на скляний світильник, знання є світлом, що дає вогонь, а мудрість Бога - олією. Якщо світильник горить, ти живий, якщо він погас - ти мертвий.

 

VIVERE 01

• Програма VIVERE! і її цілі.
• Авіценна і його «внутрішній цілитель».
• Імунітет, як внутрішній цілитель організму.
• Наскільки далекий від досконалості світ, який ми отримали для життя в ньому?
• Розум клітин тіла. Інформаційний обмін всередині людського тіла.
• «Міська» метафора в застосуванні до живого людського організму.
• Порушення інформаційного середовища, як одна з точок звпуску хвороби.
• Відновлення цілісності інформаційного середовища, як ключ до зцілення.
• Якби люди перестали хворіти, якою стала б людська цивілізація?
• Лікування хвороб, як комерційний проект. Економічна користь від хвороб.
• Скільки коштують хвороби для кожного з нас?
• Психонейроімунологія - медицина з майбутнього. 
  VIVERE! УРОК 02

Гіппократ: Життя коротке, шлях мистецтва довгий, зручний випадок скоропреходящі, досвід оманливий, судження важке. Тому не тільки сам лікар повинен вживати в справу все, що необхідно, але і хворий, і оточуючі, і всі зовнішні обставини повинні сприяти лікарю в його діяльності.   

 

VIVERE 02

• Психонейроімунологія - вихід за межі класичної медицини.
• Де живе людська душа?
• Єдність душі і тіла, як філософська основа психонейроімунології.
• Взаємозв'язок емоційних настроїв і стану тіла.
• Чому внутрішні захисні сили організму можуть відмовитися працювати?
• Біохімія страху.
• Вплив уяви на підсвідому частину нашого мислення.
• Страх, як сила, що блокує внутрішній захист організму.
• Помилкові переконання про причини виникнення хвороб.
• Історія виникнення психонейроімунології.
• Роберт Адер і його експеримент, що підтверджує здатність імунної системи до навчання.
• Робота програми VIVERE!
  VIVERE! УРОК 03

  Веди. Упанішади: Через медитацію осягається безмежне. Той, хто пізнав безмежне знаходить щастя. У малому щастя немає. 

 

VIVERE 03

• Інструменти зцілення.
• Медитація.
• Походження терміну медитація.
• Техніки медитації в історії людства.
• Медитація в християнстві.
• Функції медитації в сучасному суспільстві.
• Зцілюючий потенціал медитації.
• Психологічне лікування і використання медитацій в медицині.
• Правила роботи з програмою VIVERE!
• Щоденник самоспостереження і значення аналізу динаміки змін, що відбуваються.
• Факти і результати наукових досліджень медитації.
• Оздоровчий вплив медитації на людський організм.
• Енергетика медитації.
• Вплив медитації на імунну систему організму.
• Правила медитації.  
  VIVERE! УРОК 04

  Валерій Красовський: Навчання - це оволодіння навичками отримання і обробки інформації з метою виживання і утвердження себе в суспільстві. 

 

VIVERE 04

• Повторення вправи з попереднього уроку.
• Чому важливо повторювати?
• Щастя, як ціль всіх цілей людського життя.
• Значення емоційного стану щастя в системі адаптаційних механізмів людського організму.
• Розум, як знаряддя адаптації.
• Соціальна заборона щастя.
• Шлях щастя починається з вирішення проблем.
• Створення навичок медитації - мета першої вправи курсу VIVERE!
• Як створюється навичка?
• Докладний аналіз установок типових медитативних вправ, використовуваних в курсі VIVERE! 
  VIVERE! УРОК 05 

  Еріх Фромм: Головне життєве завдання людини - дати життя самому собі, стати тим, чим вона є потенційно. Найважливіший плід її зусиль - її власна особистість. 

 

VIVERE 05

• Психологічні передумови створення навичок.
• Чому при одному і тому ж захворюванні одні люди видужують, а інші хворіють?
• Карл Саймонтон і Стефані Метьюз-Саймонтон.
• Воля до життя і комплекс надбаної безпорадності.
• Людина, як об'єкт докладання зусиль лікаря.
• Мотивація життя. Страх смерті і бажання жити.
• Необхідність використовувати життя.
• Як формуються психологічні установки мотивації до життя?
• Ефект плацебо: що це таке? Наукові дослідження ефекту плацебо.
• Воля до життя визначається межами відповідальності пацієнта.
• Життєва позиція і причини виникнення хвороб.
• Наукові дослідження психологічних передумов виникнення раку.
• Доктор Лоуренс Лешен і чотири основні психологічні передумови виникнення раку.
• Доктор Бруно Клопфер: причини виникнення раку.
• Дитячі переживання, що ведуть до формування вразливою життєвої позиції.
• Вирішення проблеми починається з визнання існування проблеми.
• Сила думки, що змінює реальність. 
Увага! Додаткові медитації для програми VIVERE! знаходяться тут.
  VIVERE! УРОК 06

 Сенека: Коротке життя ми не отримуємо, а робимо його таким; не бідні ми життям, а користуємося ним марнотратно. Життя довге, якщо ним вміло користуватися. 

 

VIVERE 06

• Алгоритм одужання.
• Хвороба, як поворотна точка життя.
• Позитивний зворотний зв'язок між позитивними емоціями і одужанням.
• Активна позиція боротьби з хворобою.
• Чи існує хибна надія?
• Візуалізація і уява, як інструменти стимуляції волі до життя.
• Шлях інформації крізь людський мозок: зір і уява.
• Фізіологія уяви.
• Візуалізація в спорті.
• Пророцтво, що само себе здійснює.
• Карл Саймонтон: хибні переконання про причини виникнення раку.
• Дерево, як метафора здоров'я і одужання. Образ світового дерева. 
Увага! Додаткові медитації для програми VIVERE! знаходяться тут.
  VIVERE! УРОК 07

  Альберт Ейнштейн: Уява важливіша, ніж знання. Знання обмежені, тоді як уява охоплює цілий світ, стимулюючи прогрес, породжуючи еволюцію. 

 

VIVERE 07

• Початок тренування імунної системи.
• Якби видимим стало невидиме? Приклад роботи уяви.
• Взаємозв'язок емоційних станів і візуальних образів.
• Секрет успішної візуалізації.
• Символьна система управління імунною системою.
• Френк Бернет та його визначення імунітету.
• Як імунітет відрізняє я від не я?
• Структура і функції імунної системи.
• Порівняння імунітету з соціальними службами захисту порядку і порятунку.
• Створення власних метафор імунної системи.
• Візуалізація особистої імунної системи.
• Що робити, коли здається, що візуалізація не працює?
  VIVERE! УРОК 08

  Бертран Рассел: У всіх справах дуже корисно періодично ставити знак питання до того, що ви з давніх-давен вважали таким, що не вимагає доказів. 

 

VIVERE 08

• Умовність військових метафор, що застосовуються в вправах програми VIVERE! Чому використовуємо саме «військові» метафори?
• Історія захворюваності онкологічними хворобами.
• Рак, як хвороба цивілізації.
• Анатомія ракової клітини.
• Причини хаотичного розростання злоякісних новоутворень.
• Паразитична сутність ракової клітини.
• Порівняння поведінки ракової клітини і соціально незрілої людської особистості.
• Зростання захворюваності онкологічними хворобами, як наслідок інфантильних соціальних установок, які панують в колективному несвідомому людства.
• Рак, як фізіологічна модель прагнення до імперіалізму і економічної експансії. Соціальні хвороби, як аналог ракової пухлини.
• Медитація і візуалізація, як інструменти подолання хвороби.
• Малювання перед візуалізацією.
• Питання, які слід задати після виконання цієї вправи: Живеш Ти власним життям чи дозволяєш керувати собою ззовні? Ризикуєш Ти, наполягаючи на своєму, чи йдеш на неприємні Тобі компроміси заради загального спокою? Запитай себе: Чи даю я вихід своїй енергії чи намагаюся чинити в кожному випадку відповідно до наявних правил і порядків? Яку роль відіграють зміни в Твоєму житті? Чи вистачить у тебе мужності розширювати межі? Чи вважаєш Ти себе плідною і творчою особистістю? Чи мають значення в Твоєму житті комунікація і живе спілкування чи Тобі найкраще наодинці з самим собою? Яку роль в Твоєму житті грають два основних питання: Звідки я прийшов? Куди я йду? Чи була в Твоєму житті велика, всепоглинаюча любов? Яку роль в Твоєму житті грає девіз: Пізнай себе, щоб пізнати Бога?
Увага! Додаткові медитації для програми VIVERE! знаходяться тут.
  VIVERE! УРОК 09

  Арно Рафаель Мінккінен: І не важливо, чи є ти номером один у світі, головне те, що для себе самого ти повинен бути першим. І як тільки ти досягнеш цього стану, ти примиришся з усім іншим. Коли ти підкориш цю вершину, ти підкориш найвищу з усіх можливих. 

 

VIVERE 09

• Звідки і як з'являються хвороби? Фактори ризику у виникненні хвороб.
• Ганс Сельє і теорія стресу.
• Функція стресу.
• Хронічний стрес, як один з факторів ризику при виникненні хвороб.
• Як хронічний стрес пригнічує імунну систему?
• Психологічні особливості, що створюють передумови для виникнення онкологічних захворювань.
• Соціальна адаптація, що викликає хронічний стрес.
• Природні рівні захисту людського організму. Одужання, як радикальна перебудова внутрішнього світу людини.
• Значення сповіді для зцілення.
• Як налаштуватися на життя?
• Чому, найчастіше, відбувається саме те, чого ми очікуємо?
• Роль стороннього програмування в створенні і підтримці активної життєвої позиції.
• Масові помилки на тему онкологічних хвороб.
• Вправа підвищення самооцінки. 
  VIVERE! УРОК 10

  Джон Гудмен: Так виходить, що сили сміху та любові кожен раз перемагають владу страху. 

 

VIVERE 10

• Сміх для здоров'я.
• Анкілозуючий спондилоартрит (хвороба Бехтєрєва) - симптоми і прогноз.
• Норман Каззінс і його історія зцілення сміхом.
• Воля до життя: активізація сміхом.
• Гелотологія.
• Зв'язок між емоціями і здоров'ям.
• Хімія емоцій.
• Особливості підсвідомого мислення.
• Пам'ять, як фактор ризику.
• Очищення пам'яті: сміх для знищення негативних спогадів.
• Техніка кінотеатру - як це робиться.
• Переформатування образної системи пам'яті.
• Руйнування зв'язку між образами пам'яті і емоціями за допомогою сміху.
VIVERE! УРОК 11

 Стефан Цвейг: Кожна тінь, в кінцевому рахунку, теж дитя світла, і лише той, хто пізнав світле і темне, війну і мир, підйом і падіння, лише той дійсно жив. 

 

VIVERE 11

• Чому потрібна послідовність і систематичність при виконанні вправ?
• Чому, щоб отримати бажане потрібно змінитися самому?
• Подолання полярності. Що таке полярність?
• Чому хвороба - це полярність, а одужання - подолання її.
• Ритм життя і його необхідність.
• Самоідентифікація: хто такий я?
• Що таке тінь в психології?
• Психологічна тінь, як зворотний бік особистості.
• Хвороба, як прояв психологічної тіні.
• Хвороба, як наслідок помилкової самооцінки.
• Чому важлива чесність в стосунку до самого себе?
• Психологічна тінь - область підсвідомості.
• Соціальна модель злоякісної пухлини.
• Рак, як симптом помилково сприйнятої любові.
• Розмова з тінню.
• Як зрозуміти і полюбити свою тінь? 
VIVERE! УРОК 12

 Александр Поуп: Помилятися - властивість людини, прощати - властивість богів. 

 

VIVERE 12

• Робота з прощенням. Чому потрібно прощати?
• Що таке справжнє прощення і як воно відрізняється від прощення мнимого?
• Створення списку людей, що підлягають Твоєму прощення.
• Правила прощення. Психологія прощення.
• Медитація прощення: як це робиться?
• Суть медитації прощення. Мотивація прощення.
• Розставання з минулим.
• Підготовка до медитації прощення.
• Питання, відповіді на які необхідно отримати: Що б Ти хотів приховати від інших людей або навіть від Господа якби мав таку можливість? Яке з Твоїх переконань змушує Тебе вважати, що Ти перестав слідувати Божественним законам і що стало причиною хвороби? Які потреби, емоції та уявлення змусили Тебе діяти подібним чином? Що Ти відчував, коли зробив це (або ж не зробив того-то і того-то)? Що Ти відчуваєш зараз в стосунку до даного вчинку (або ж своєї бездіяльності)? Чи вважаєш ти, що повинен спокутувати його? Якщо так, що, на Твій погляд, потрібно зробити, щоб знайти спокій? Чи бажаєш звільнитися від пережитих Тобою негативних почуттів чи ж вважаєш, що не маєш права на нормальне самопочуття? Чи вважаєш ти, що повинен страждати? А якщо ні, то чому? Що потрібно зробити, щоб повернути собі почуття власної гідності і знайти внутрішню чистоту? Коли, де і як Ти це зробиш?
• Чому світові релігії надають таке велике значення прощенню?
• Що таке смирення?
• Прощення і совість. 
VIVERE! УРОК 13

 Антуан де Сент-Екзюпері: Любов - це перш за все вправа в молитві, а молитва - вправа в мовчанні.

 

VIVERE 13

• Валентин Войно-Ясенецький: історія життя і праці.
• Єпископ Лука про людську душу і віру.
• Лев Толстой про сутність віри.
• Цілюща віра - експеримент Ларрі Доссі.
• Залежність здоров'я від віри.
• Молитва Франциска Ассизького в медитації.
• Про молитву і її практичне застосування.
VIVERE! УРОК 14

 Ральф Інгерсолл: Найбільше випробування мужності людини - зазнати поразки і не впасти духом. 

 

VIVERE 14

• Ганс Сельє: визначення стресу.
• Трифазна реакція організму на стрес.
• Як позитивна дію стресу може перейти в свою протилежність?
• Коли стрес є благом?
• Активне і пасивне ставлення до стрес-фактору.
• Активна пошукова реакція і пасивно-оборонна реакція.
• Пасивно-оборонна реакція, як фактор ризику у виникненні хвороб.
• Теорія впливу пошукової активності на імунну систему.
• Біохімія стресостійкості.
• Хвороби досягнення.
• Хвороба, як особистісна проблема.
• Цілюща сила очікування. Енергія мети.
• Страх смерті і бажання жити. 
VIVERE! УРОК 15

 Бернард Беккет: Сила людського духу полягає в здатності з цікавістю і оптимізмом дивитися в непередбачуване майбутнє. Це віра в те, що з будь-якого скрутного становища знайдеться вихід, а всі розбіжності можна вирішити. 

 

VIVERE 15

• Свобода вибору: що робити для того, щоб гарантовано захворіти?
• Свобода вибору: що робити для того, щоб одужати?
• Що краще: вміти давати собі раду з хворобами чи просто не хворіти?
Design by rolety